Thursday, July 16, 2009

takutnye!!

semalam merupakan pengalaman yg agk menakutkan. Even adeela yg dduk sebelah nurul pun dah takut. Macam nie ceritanya...

Masa balik dari AGM Kelab debat, dgn kepenatan tgk skejap hp yg tinggal dalam bilik. Tengok2 ada 4 message. Peliknya. Pastu check ada 2 msg dari hotlink and 1 msg from an unknown number.
Nurul baca msg tu mcm org tu silap antar msg. Sebab that msg sounded like couple yg tgh bergaduh and the bf tried utk pujuk dia. Ingat nak kol but xpela.
Pastu, check received call list, rupa2nya ada 10 miss calls!! from the same number yg hantar msg tu....after that, tiba2 that person called so nurul angkat je la..
Nie lah perbualan kami...

unknown: Hello, sayang
nurul : Hmm..hello, saya rase awk dah silap nombor la. Nie no hp saya.
unknown : ARWAH gf saya mati accident. Saya yg menyebabkan accident tu.
Sekarang dia tgh CARI SAYA.

ok2, pastu nurul terus tutup hp. then dia kol balik. Nurul cakap jgn kaco nurul, I don want to know anything about your gf, nie no. saya...pls don't call me again.

Ok, sangat menyeramkan. Kalo gf dia dah jadi arwah, maknanya dia msg dgn gf dia yg ada dalam kubur la...is it??
kalo nak tipu pun xyah la sampai mcm tu kali ka...seram giler kot..

5 comments:

bella aliluna said...

haaahahah..siyes..aku pun tkot..psiko kot...
weh..ni bella..follow la aku ek..

HaPPy_MiroHu said...

haha~ memang scary doh malam2 dia ckp mcmtu...kureng ajar itu mamat..patutnya nurul ckp ok, kau skrg bukak AlQuran baca sebyk mungkin surah2 n sedekah kat dia..bkan guna msg...duh!!

but sure lak ni kenal nurul pastu saje nk sakat u...haha..

'aliaazaker said...

hahahha...
aku tgk muke korg cuak tahap gaban!
hahahahaha

bodo ar bdk laki tu..

u r so mean! said...

serius..
aku takut!
tp pasal tak teruskan je perbualan ngn lelaki mesteri aka giler tu?
hehehehhe..
mane tahu blh die share pnglaman die dlm kubur ke..
hahahaha..
gurau k fizah..

Fizah said...

to mean : haha...kalo dia nak share pun fizah xnak tw.

serious laki tu menakutkan..