Tuesday, April 28, 2009

holiday!!!


Yah, paper psycho, law and library telah pun aku tempuhi. Dan skrg, aku kt rumah!! Yay...ada 2 minggu lagi sblm paper bel 260 which is on 10th May...dan aku kena blik UiTM Kedah. Huhu...malas btul la.

Anyway, lpsl paper law aku trus blik bilik utk kemas apa yg patut. Sementara tunggu 'somebody' berdating, aku kol pakcik teksi tu mintak dia ambik kt dalam sebab masa tu hujan. Bukan lebat sangat pun tapi, alang2 kan. Lps beberapa mimit, pakcik teksi tu pun smpai...bertolak utk keluar uitm!!

Aku naik teksi skali dgn aliaa and Adi. Smpai je kt stesen bas, aku pg tnye kt kaunter tu, nk tnye no. plat bas. Tgk2, akak tu ckp "dik, hang naik bas ni la. Bas Baiduri dh pi dh pagi td" Hmmm..takpe la. Aslkan ada bas nak balik sudah. Nama bas yg ditukar tu Bas Seribudaya. X prnh naik so hopefully bas tu bagus la.
Bas smpai pkul 12.45pm, bertolak pkul 1.15pm. Ingtkan bas nie trus straight pi Ipoh, rupanya ada la gak singgah beberapa tmpt. Nmpaknya smpai ipoh lmbat la nie. Bas bertolak dan aku pun mla melangkah ke alm mimpi...hehe..

Spt yg dijangkakan, smpai ipoh lmbt. Pkul 4.30pm....serious lmbt. Turun bas, cari my mum and dad. Dorang baru nk bertolak dr rumah....satu lagi penantian..huhu..



4 comments:

* [ F y z a ] * said...

happy hols!

Unknown said...

ouh fizah dah ade blog yek hehe..congrats.I'll link urs k.take care n happy hols!

Fizah said...

haha..thanks!
Happy holiday to you too!!

ika_adeela said...

wah mak cik ni dah ada blog...apa yang awak dah tahu ha?????